FAST RELOAD

FAST RELOAD

Jumaat, 31 Januari 2014

KAMI MENAWARKAN KEUNTUNGAN

CELCOM 3.5%  MAXIS 2.0%  DIGI 1.0% 
 

TERTINGGI DIPASARAN!!!!!


Mari Sertai Kami untuk menjadi usahawan TopUp Reload (Terus Masuk) dengan kadar keuntungan tertinggi!!!
Selama ini anda pengguna HP dan sering menambah nilai kredit dikedai adakah anda dapat untung apa-apa??? Disini kami menyediakan peluang untuk anda meraih pendapatan melalui Toopai Reload.
Bayangkan anda membeli TopUp dari Toopai Reload dengan harga RM9.65 dan jual dengan harga biasa RM10, anda untung 35en... Kalau 100 kawan anda membeli dari anda??? Silap-silap jual topup boleh jadi pendapatan Utama anda...


Tips paling penting memulakan perniagaan prepaid.


Jika anda ingin menjual topup prepaid, Carilah Hasil Jualan Yang PALING UNTUNG! Cuba cari, company manakah yang dapat memberikan Keuntungan Jualan Celcom dengan Untung Bersih 35sen?
Jangan terpedaya dengan Pelan Pemasaran yang merumitkan. Yang paling penting, anda perlu tahu keuntungan bersih jualan yang anda perolehi.
Ya, Dari pembelian topup RM10, anda mungkin hanya akan dapat 35 sen. Tetapi lihatlah pada faedah lain yang anda bakal perolehi. Tak perlu start motor pergi kedai nak beli topup… Tak perlu ke hulu ke hilir cari kedai yg bukak pukul 12 malam bila time emergency.. Dan lagi, selama bertahun-tahun sebelum ini anda membeli topup di kedai, berapa ratus yang anda dapat dari tokey kedai handphone? Usahkan ratus… 20sen pun belum tentu. Nak tambah malang lagi, prepaid RM3,pun kena bayar RM3.50.
Kini..Anda boleh dapat pendapatan tambahan lagi..Cubalah, boleh jual pada rakan-rakan di tempat kerja. Di pejabat, kilang,hostel atau anda boleh guna untuk topup diri sendiri dan ahli keluarga dengan harga yang lebih murah dari pasaran!


---------------------------------------------------------------------------------------------
BAGAIMANA ANDA BOLEH MENJANA RM+++.++ HANYA DENGAN MENJUAL TOPUP BERSAMA KAMI

kami mementingkan keuntungan yang tertinggi untuk ahli kami dan tidak mengamalkan MLM. Jadi keuntungan hanya akan diperoleh jika ahli membuat jualan sahaja.
Server kami akan memotong harga yang telah pihak kami tentukan (sila lihat Produk). Contohnya keuntungan bagi celcom adalah 3.5%, jika anda menjual celcom reload RM10(harga agen=RM9.65), server kami hanya akan potong RM9.65 sahaja dari akaun deposit modal anda.... Selepas itu pelanggan anda bayar anda RM10, anda boleh terus dapat keuntungan 35sen serta-merta!!! mudah saja kan...JADI... SERTAI KAMI SEKARANG DENGAN YURAN TERENDAH MASA KINI!!!

Cuma RM60 Sahaja!!
------------------------------------------------------------------
Lihatlah Fakta Penggunaan SMS di Malaysia!!!
Berikut adalah statistik yang dikeluarkan oleh Malaysian Communications & Multimedia Comission (MCMC). Sehingga suku ke3 tahun 2007, terdapat lebih 18380 orang pengguna prepaid di negara ini dan akan terus bertambah. Di sini anda dapat bayangkan prospek pelanggan anda. PASTI akan ada yang membeli topup daripada anda.

Ia tidak memeranjatkan :-

Rakyat Malaysia membelanjakan kira-kira RM4.7 juta sehari atau RM1.716 bilion setahun untuk menghantar mesej melalui perkhidmatan sistem pesanan ringkas (SMS). Jumlah itu diperoleh berdasarkan perangkaan yang menunjukkan lebih 47 juta SMS dihantar setiap hari di negara ini dengan andaian setiap SMS dikenakan bayaran purata 10 sen.
Golongan wanita pula dipercayai menghabiskan lebih banyak wang daripada lelaki dalam penggunaan 
perkhidmatan itu.

Bukan hanya di Malaysia :-

Di pasaran global pula, lebih 1.3 trilion transaksi SMS dilakukan setiap hari. Berdasarkan rekod, katanya, golongan muda merupakan kategori `aktif' dengan saiz pasaran global dianggarkan berjumlah AS$26.6 bilion (RM105 bilion) tahun ini.Jumlah itu dijangka meningkat sebanyak AS$12 bilion (RM45.36 bilion) lagi menjelang 2007.
Menjelang 2008, kategori perkhidmatan data mudah alih merangkumi SMS dan sistem pesanan multimedia (MMS) dijangka menyumbang 60 peratus kepada perolehan syarikat telekomunikasi di dunia.
------------------------------------------------------------------


Keuntungan Jualan Runcit :-

Tiada Caj tersembunyi untuk setiap transaksi dikenakan, kecuali caj penghantaran SMS ke server (Gateway) 1 sen jika dimasukkan ke dalam list 8pax / Rakan 20 anda.
Mesej yang diterima dari server, TIADA Caj dikenakan kepada ahli.
Dalam melangkah alam perniagaan, seseorang harus bijak merangka perniagaan yg bakal diceburi. Yang paling penting, hendaklah tahu risiko sesuatu perniagaan. Biasanya, apabila kita telah tahu risiko yg bakal dihadapi, kita akan lebih bersedia dan cuba utk mengelakkan dari tersilap langkah dlm perniagaan tersebut. Jadi, apa risiko-risiko dalam bisnes 1Malaysia Reload ini:

Yuran pendaftaran - RM 60.
Modal perniagaan - Tiada had minimum & tiada had maksimum dikenakan.

Jadi, ini adalah contoh risiko yg anda perlu tahu untuk memulakan perniagaan Top-Up. Walaubagaimanapun, dari apa yg saya 'BOLD'kan di atas, risiko yg perlu dilalui adalah sangat kecil. Perniagaan eload top-up ini tidak perlu mencari downline. Ini kerana bisnes ini bersifat 'Real Time Income' bukan MLM.
Makin banyak anda membuat jualan makin banyak keuntungan yang anda perolehi.
Modal kecil, Untung besar! Berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Prepaid Card? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco, sahaja anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 ringgit tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai, pendaftaran, lesen dan sebagainya. Tetapi, dengan kami, anda boleh mula menjadi agen hanya dengan bayaran serendah RM60.00 sahaja sekali seumur hidup.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan